Son mesajlardaki konuları açtığımız zaman en son sayfa değil de 1. sayfa çıkıyor, tekrardan son postlara gelebilmek için son sayfayı tıklıyoruz. Bunu açtığımız zaman en son sayfa açılsa daha iyi olmaz mı acaba?
Rakı; kadının gözlerini, erkeğin sözlerini güzelleştirir..