Absent Nickli Üyeden Alıntı
Son mesajlardaki konuları açtığımız zaman en son sayfa değil de 1. sayfa çıkıyor, tekrardan son postlara gelebilmek için son sayfayı tıklıyoruz. Bunu açtığımız zaman en son sayfa açılsa daha iyi olmaz mı acaba?
Bu okunmamış mesajlardan kaynaklanıyor, okunmamış mesaj olunca o sayfaya otomatik atıyor oradan devam edilsin diye. Mantık yönünden aslında güzel düşünülüp yapılmış ama çoğu vbulletin kullanıcıları bu olaydan rahatsız. (bende dahil)

Bunun bir ayarı var mı gerçekten bilmiyorum birde @Regex e soralım.