Absent Nickli Üyeden Alıntı
İlgi ve alakanız için teşekkürler @Regex @Renksiz

Bu arada site ikonu olarak vbulletin ikonu mevcut. Gözden kaçtı sanırım onu da değiştirirseniz iyi olur diye düşünüyorum.

Kolay gelsin.
Favicon konusunu @Mango ile istişare edeceğiz. Biz teşekkür ederiz abi önerilerin için.

Ayrıca @eFuL!m'in dediği şekilde ayarlarını bir düzenleyip kontrol et.