Absent Nickli Üyeden Alıntı
İlgi ve alakanız için teşekkürler @Regex @Renksiz
Bu arada site ikonu olarak vbulletin ikonu mevcut. Gözden kaçtı sanırım onu da değiştirirseniz iyi olur diye düşünüyorum.
Kolay gelsin.
Favicon konusunu @
Mango ile istişare edeceğiz. Biz teşekkür ederiz abi önerilerin için.
Ayrıca @
eFuL!m'in dediği şekilde ayarlarını bir düzenleyip kontrol et.