Absent Nickli Üyeden Alıntı
Hep aynı hep.. İzlemeyecem diyorum ama duramıyorum. Elim ayağım titriyo maçlarda sinirden

İnşallah inşallah.. O sene bu sene inşallah.
Ben izlemeyeli yıllar oldu böyle çok rahatım,,
Abim var acayip fanatik uuu sorma gitsin kardeşim,,, siz de onun gibisiniz galiba,,,