Absent Nickli Üyeden Alıntı
Hep aynı hep.. İzlemeyecem diyorum ama duramıyorum. Elim ayağım titriyo maçlarda sinirden
İnşallah inşallah.. O sene bu sene inşallah.
Ben izlemeyeli yıllar oldu böyle çok rahatım,,

Abim var acayip fanatik uuu sorma gitsin kardeşim,,, siz de onun gibisiniz galiba,,,
*Önemli olan kalp efendim
edebi,hayayı
imanı ,riyayı
Rabbinden korkmasını
dürüst olmayı
kendinde barındırır ,,,,
*Eyy gönül...!!
yarın Rabbinin huzurunda
nasıl çağrılmak istiyorsan
bu dünya da ona göre yaşa derim,,,
"Bir Hiç"
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.