HaDeS Nickli Üyeden Alıntı

Restine rest ulan diyorsun yani haha






şaka bir yana canlı versiyonun da olması güzel oldu. Ne de güzel bateri ve gitar soloları atmışlar. Ne de güzel coşturmuşlar milleti.