Restine rest ulan diyorsun yani

haha
şaka bir yana canlı versiyonun da olması güzel oldu. Ne de güzel bateri ve gitar soloları atmışlar. Ne de güzel coşturmuşlar milleti.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski