Mango Nickli Üyeden Alıntı


Bende.
Ama o sormadıkça da daha çok sinirleniyorum, daha çok doluyorum
Kesinlikle, sormadıkça daha çok kırılıyoruz aslında.
Bir süre sormadıysa da istemsiz bir uzaklaşma hissediyorum.