sükutu-ezber Nickli Üyeden Alıntı
Hı hı kesin öyledir her zaman heyecan olmaz hele benim hayatım da sakindir şükürler olsun,,,
valla benim hiç sakin değil
yine nöbetteyim mesela
idareyle birbirimize girdik
ooo neler neler
Sinirlerimi aldırmadım daha ; sınırlarımı zorlamayın !!!