Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
valla benim hiç sakin değil
yine nöbetteyim mesela
idareyle birbirimize girdik
ooo neler neler
Oooo sen de heyecan çok ben almiiiim mübarek,,,

Hadii gel ikimizde tuhaf olalım her zaman normal olacak değiliz ya,,,