![]() |
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cuma
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Uykumu tam aldığım gün :d
Uykusuz olduğum her gün cehennemdir benim için. |
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Perşembe
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Pazar
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cumartesi
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cumartesi
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Calisiyor olsam , tatil gunlerini .
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cuma günü.
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Gününü güzelleştiren insanlar olduğunda hiçbir gün bence kötü değildir. Eğer gününü berbat edenler oluyorsa değil pazartesi, o gün tatil gününde olsa, izinlide olsan sevmediğin gün olur.
Bende günler haftanın başı veya sonu olmasıyla değil, güzel geçmesiyle ve günüme güzellik katanlarla anlamlanır. |
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cuma..
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.