![]() |
En çok hangi günü seversiniz?
@Gimenez :p |
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Pazartesi candır ya :)
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Alıntı:
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Favorim Pazar :)
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Cumartesi
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Çarşamba. Çünkü SAK ve Kalbimin Sultanı var.
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Pazartesi diyene çikolata alacağım :D
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Sali günlerini severm
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Salı.
|
Cevap: En çok hangi günü seversiniz?
Benim için farketmez
Bilgi - İnanç - Eylem |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.