Birdaha ağlamak yok
Kırıldı gönlümün zincirleri
Kırıldı gördünmü
Kapattım perdelerimi
Gelmesende olur sen
Oysa köpekler gibi
İtler gibi severken ben
Şimdi yuvasiz göçmen
Kuşlar misali yarr
Kapatım gözlerimi
Geçmişe artık kapattım
Yapacak bir kalmadı
Sevmesede olur sen
Her dakikamı seni
Özlemekde geçirirken ben
Ne olur bir kursun ver
Kafama sıkasim varr
Aklına gelirde bakarsan
Eski resimlerimize
Birkez olsun öp okşa
Özlemesende olur sen
Yürüyorum adım adım
Bir bilinmeze ben
Yorgunum üşüyorum
Yalnızım ey yarr
Özlüyorum seni
Dogdugum tapraklari
Gelirim beki bir gün
Bilmesende olur sen









Normal