Hiç görmediği, hissetmediği ßirini Neden özler insan?
Yada hiç tutmadıgı elleri hissedermi elinde?
Görmedigi gözlerde ki Işık için yasarmı?
Yada yada..
En önemLisi hiç duymadıgı bir kokuyu benimseyip senin kokun diye,
içine derin derin cekermi her nefeSinde?
Kimsin Sen? Nesin bende?
Neden içimdesin ßu Kadar
Hiç yokken hemde??











Ağaç şeklinde