Yanimda oldugunu bilerek ya$amak da vardi bu kentte...
O sandigimi ba$kalariyla bölü$meden tüketebilmek...
Desem ki ;
Her bahar yenilenmekse sevda...

Onunla doguyorum hayata...
Her gün..
Bir daha..
Bir daha..
Defalarca...