ölür giderim uykunu bölmeden..

adımladığım yollarında bir yaralı yürek bıraktım,

sabahına uyandığın o eşsiz gecelerden kalan,

sokağında nasılda sırılsıklamdım,

Çok yıldızlı gecelerde düşündüm seni,

ben galiba avuçlarıma sığmayan

o koca gökyüzünde aradım yüzünü

ölesi özlenen doyulmayan

bilemezdim gün gelip çekip gideceğini

arkamdasın diye sırtımı dayandım

bu sensiz gecelerde sokak ortalarında

bir başıma kala kaldım...