"Ben sizi sevdim: belki bu sevda
Kalbimde sönmedi, kaldı izi;
Bu bir hüzne yol açmasın asla,
Hiçbir şeyle üzmek istemem sizi.
Sessizce sevdim sizi,
Öyle candan, öyle içtenlikli, ki
Başkası da öyle sevsin yürekten."

| Aleksandr Sergeyeviç Puşkin