![]() |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
Mevlana der ki; Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi, Sahiplendiğinde sadık kalmayı? Sen bilir misin aşık olmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere… Gerekirse binlere? Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin? "Sevmenin demesi" olmaz. Unutma, ya çok seversin bir kere, ya da hiç sevmezsin. https://i.hizliresim.com/uMROvy.jpg |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
Seni sevmek benim içimde, toprağı, suyu, güneşi, hayatı ve fikri sevmekle birbirine karıştı. Sen ciğerlerimdeki nefes, gözlerimdeki ışık, kalbimdeki çarpıntı ve beynimdeki düşünce gibisin. Neyi düşünürsem seni düşünüyorum. Neyi görsem seni görüyorum. Nazım Hikmet https://i.hizliresim.com/t50EVZ.jpg |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
Ne güzel demiş şair: Üç nokta koydum sevdamın başına… Virgülle bölmeden, Noktayla bitirmeden. Ünlem işaretiyle dikkat çekmeden! Ben parantez içinde yaşadım sevdamı kimse görmeden... https://i.imgyukle.com/2021/03/14/Ni3XF6.jpg |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
Şurama batan, şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim. / Cemal Süreya https://i.hizliresim.com/CR48Wf.jpg |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.