![]() |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
https://i.hizliresim.com/VUbsyR.png İnsan kendinden başkasını çok sever mi? Aşk, öyle bir şey ki sevdirir. Hayatta bir çizgi vardır çizginin sağ tarafı mutluluk sol tarafı hüzündür. İnsanlar genelde çizgidirler, duygularını dengeler. Ne hüzün ne mutluluk? Eğer kendinden çok sevdiğin biri varsa o sana dengeni şaşırtır. Çok mutlu olduğun an, bir anda çok mutsuzda olabilirsin. İşte sevgi böyle bir şeydir. Dünyada iki kelimeyle cenneti, küçük bir kırgınlıkla cehennemi yaşatır. Ama ne kadar küs olsan da, kızgın olsan da, onun var olduğunu, senin olduğunu bildiğin sürece en mutlu sensindir. Sadece gururun bu gerçeği o anlarda saklar, ama bu hep böyledir. Onu gördüğün an kendini unutursun. Tek düşündüğün tek hissettiğin onu çok sevdiğin, onsuz yaşayamayacağındır. Elini tuttuğunda dünya yıkılsa sana zarar gelmeyecekmiş gibi hissedersin. Bilirsin ki oda seni, senin sevdiğin kadar seviyordur. İki seven kalp, aşkın verdiği sıcaklık ve sahiplik hissi… Bunlar eritir seni. Ve bununla beraber aşkın getirdiği diğer müthiş duygular. Benim için aşk birde insanın yaşamı boyunca en güzel gördüğü rüyadır. İşte sen benim için böyle bir şeysin. - Alıntı - |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
Pazar günleri beklerim seni Öğleye dek uyumuşsundur Ayçiçeği gözlerini açtığında belki görmek ister beni Pazartesileri seni beklerim belki işe gitmemişsindir canın bir film izlemek ister çayı demler beklerim Salıları seni beklerim sanayide çalışan çocukların haftasonunu beklemesi gibi Çarşambaları seni beklerim büyük bir kemin yirmi dört saat açık gözleri gibi Perşembeleri seni beklerim bir annenin evlat yolu gözleyen gözleri olur gözlerim Cumaları yorulmuşsundur belki beni görmek seni rahatlatır Cumartesileri beklerim seni çocuklar beklerken öğretmenliğini. Sabahları seni beklerim elinde iki simitle kahvaltıya gelişini Akşamları seni beklerim günün yanaklarından boynuna inişini Gece yarıları seni beklerim yolda kaldım, gel beni al deyişini Karlı günlerde beklerim ayaklarını ısıtan bakışlarımla botlarının bağlarını uzun uzun çözüşünü izlemeyi Yağmurlu günlerde saçlarından ışık damlalarının süzülüşünü Güneşli günlerde meyvaların olgunlaşma sabrıyla beklerim. Hindistan’ dan gelen uçaklarda beklerim seni Amerika’ dan gelenlerde İskelelerde seni beklerim Dolmuş duraklarında seni Ebrularında yayılırken hayatın sonsuz damarları Küçük bir leke olabileyim diye günlerinde Sonlanmaz bir bekleyişle, İlk beklediğim gün gibi Hiç beklememişim gibi beklerim seni. Turgay Fişekçi https://i.imgur.com/9iEQsU7.jpg |
Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.