ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Aşk - Şiir Dünyası (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/)
-   -   Aşk-ı Derûn'um! (https://www.forumdenizi.com/ask-siir-dunyasi/58119-ask-i-derunum.html)

Zeze 19 April 2021 13:13

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 
https://i.hizliresim.com/VUbsyR.png

İnsan kendinden başkasını çok sever mi? Aşk, öyle bir şey ki sevdirir. Hayatta bir çizgi vardır çizginin sağ tarafı mutluluk sol tarafı hüzündür. İnsanlar genelde çizgidirler, duygularını dengeler.

Ne hüzün ne mutluluk? Eğer kendinden çok sevdiğin biri varsa o sana dengeni şaşırtır. Çok mutlu olduğun an, bir anda çok mutsuzda olabilirsin. İşte sevgi böyle bir şeydir.

Dünyada iki kelimeyle cenneti, küçük bir kırgınlıkla cehennemi yaşatır. Ama ne kadar küs olsan da, kızgın olsan da, onun var olduğunu, senin olduğunu bildiğin sürece en mutlu sensindir. Sadece gururun bu gerçeği o anlarda saklar, ama bu hep böyledir.

Onu gördüğün an kendini unutursun. Tek düşündüğün tek hissettiğin onu çok sevdiğin, onsuz yaşayamayacağındır. Elini tuttuğunda dünya yıkılsa sana zarar gelmeyecekmiş gibi hissedersin. Bilirsin ki oda seni, senin sevdiğin kadar seviyordur.

İki seven kalp, aşkın verdiği sıcaklık ve sahiplik hissi… Bunlar eritir seni. Ve bununla beraber aşkın getirdiği diğer müthiş duygular. Benim için aşk birde insanın yaşamı boyunca en güzel gördüğü rüyadır. İşte sen benim için böyle bir şeysin.

- Alıntı -

Zeze 19 April 2021 18:55

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:03

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:06

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:08

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:12

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:13

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 19 April 2021 19:14

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 

Zeze 24 April 2021 00:06

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 
Pazar günleri beklerim seni
Öğleye dek uyumuşsundur
Ayçiçeği gözlerini açtığında belki görmek ister beni

Pazartesileri seni beklerim
belki işe gitmemişsindir
canın bir film izlemek ister
çayı demler beklerim

Salıları seni beklerim
sanayide çalışan çocukların haftasonunu beklemesi gibi

Çarşambaları seni beklerim
büyük bir kemin yirmi dört saat açık gözleri gibi

Perşembeleri seni beklerim
bir annenin evlat yolu gözleyen gözleri olur gözlerim

Cumaları yorulmuşsundur
belki beni görmek seni rahatlatır

Cumartesileri beklerim seni
çocuklar beklerken öğretmenliğini.

Sabahları seni beklerim
elinde iki simitle kahvaltıya gelişini

Akşamları seni beklerim
günün yanaklarından boynuna inişini

Gece yarıları seni beklerim
yolda kaldım, gel beni al deyişini

Karlı günlerde beklerim ayaklarını ısıtan bakışlarımla
botlarının bağlarını uzun uzun çözüşünü izlemeyi

Yağmurlu günlerde
saçlarından ışık damlalarının süzülüşünü

Güneşli günlerde
meyvaların olgunlaşma sabrıyla beklerim.

Hindistan’ dan gelen uçaklarda beklerim seni
Amerika’ dan gelenlerde
İskelelerde seni beklerim
Dolmuş duraklarında seni

Ebrularında yayılırken hayatın sonsuz damarları
Küçük bir leke olabileyim diye günlerinde

Sonlanmaz bir bekleyişle,
İlk beklediğim gün gibi
Hiç beklememişim gibi beklerim seni.


Turgay Fişekçi


https://i.imgur.com/9iEQsU7.jpg

Zeze 24 April 2021 00:15

Cevap: Aşk-ı Derûn'um!
 
Mesela ayçiçeği olsam hep sana dönerdim...

(Alıntı)

https://i.imgur.com/V728yZC.jpg


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.