Yine feryatla figan arasındayım

Ne birinde kalıcı ne diğerinde gidiciyim

Ben sevdiğimi bilirim nedenini değil

Nedenleri aramam sormam sadece sevmeyi bilirim

Yüreğimde yerleşik sancılarım

Görmezden gelirim ve sadece severim

Ben sevmesini bilirim sebebini değil

Hep bir yol aradım kaybolduğumu bildiğimde

Sevdiğimi bulmak istedim sevgisizliğime

Boşa geçmesin zaman be sevgili

Bak boşa geçiyor zaman

Ben sevmeyi bilirim kaybetmeyi değil

Hadi daha gelmiyecekmisin hala

Bekletme beni artık daha fazla

Gel be sevgili

GELLL.......