Herkesle ve her şeyle samimi olmaya çalışmayın çünkü insanların ne anlamda size yaklaştığını hiçbir zaman çözemezsiniz bu yüzden kendinizi biraz geri çekin herkes size iyi davransın diye onlarla samimi olmaya, onlarla muhabbet etmeye kalkmayın. Partnerinizle beraber zamanınızı daha da iyi değerlendirebilirsiniz evet bunu çok iyi biliyorum çokda iyi eğlenebilirsin biz beraberken zaman çocuk geçebilir ama her seferinde beraber olacaksınız diye bir kaide yok bunu bilerek hareket ederseniz kendi başınıza da daha bir mutlu olabilirsiniz çünkü insan doğarken de yalnızdır bu yüzden kendi başınıza da eğlenmeyi mutlu olmayı bilmelisiniz çünkü bundan belkide bir yıl iki yıl önce hayatınızda böyle biri yoktu ve siz yine mutluydunız onu düşünerek mutlu olmaya çalışın.