Geçen sezon Beşiktaş’ın kendisini istemesine rağmen Fenerbahçe’yi tercih eden Ferdi Kadıoğlu büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor... geçen sezon forma giyemeyeceğini anladığı için ikinci devrenin başında kiralık olarak takımdan ayrılmak isteyen Ferdi, bu kamp döneminde de hazırlık maçlarında beklediği şansı bulamayınca isyan etti. Ferdi’nin menajeri aracılığıyla Beşiktaş’a mesaj gönderdiği bildirildi. Beşiktaş’ı seçmediği için pişman olduğunu söylediği öğrenildi.
Bu arada Ferdi Kadıoğlu'nun Instagram hesabından Fenerbahçe ile ilgili tüm fotoürafları kaldırması ayrılık olarak yorumlandı.
Kaynak: fotospor









Hybrid-Şeklinde