Yönetimdeki arkadaşlarımla da konuşup yetkimi bıraktım arkadaşlar..
İş hayatımı çok etkileyen bir faktör oldu forumlar. Burdan öncede öyleydi. Bildiğin bağımlılık benim için. Son zamanlarda ondan aktif olamıyordum. artık işime daha fazla vakit ayırmam gerekiyor. Üye olarak katılım sağlamak en iyisi olacak benim açımdan.