![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Şu sıralar forumun en aktif yöneticisi sanırım.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Forumun en eski ve mudavimlerinden. Demirbas uye, bahriyeli.^^
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Benim gibi onun da yaşlandığını düşünüyorum :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Eski forumcu imiş yorumlarını okuyorum duygusal olduğunu düşünüyorum
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nicki dikkatimi çekti anlamına baktımda
1.Bağlanma kabullenme 2.İkiz doğan çocuklarda ilk doğanın adı yazıyor. Ben bakınca İl-kız eski türklerde il devlet demek ona bağlı bir anlamımı var diye düşündüm ilk başta. Sonra da İlk-iz gibi bir anlam yüklemiş olabilir diye düşündüm. Onu düşününce de aklıma Hande Yener İz Gerek şarkısı aklıma geldi nedense. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ay konuyu Hande Yener e bağladı resmen... :d
Lokomotif bey çok efendi düzgün kendi halinde bir beyefendidir ee artık yaşlandı olsun o kadar değil mi? :d |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Alıntı:
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Eski ve beyefendi bir kullanici.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Aktifliğiyle buralara renk kattı.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ben asla bir Romeo arayışında olmadım sn. @Lokomotif hem bilirsiniz romeolar nasıldır....
https://youtu.be/WDpxNp0Ad-Q -- Jön bey çok nazik bir beyefendi forumun kalitesini yükselten şeyler bunlar! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.