ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

Gold Roger 23 March 2021 00:13

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Şu sıralar forumun en aktif yöneticisi sanırım.

Bahtiyar 23 March 2021 00:15

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Forumun en eski ve mudavimlerinden. Demirbas uye, bahriyeli.^^

Gold Roger 23 March 2021 00:28

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Benim gibi onun da yaşlandığını düşünüyorum :)

İlkiz 23 March 2021 06:45

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Eski forumcu imiş yorumlarını okuyorum duygusal olduğunu düşünüyorum

Gold Roger 23 March 2021 12:59

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Nicki dikkatimi çekti anlamına baktımda
1.Bağlanma kabullenme 2.İkiz doğan çocuklarda ilk doğanın adı yazıyor.

Ben bakınca İl-kız eski türklerde il devlet demek ona bağlı bir anlamımı var diye düşündüm ilk başta.
Sonra da İlk-iz gibi bir anlam yüklemiş olabilir diye düşündüm.
Onu düşününce de aklıma Hande Yener İz Gerek şarkısı aklıma geldi nedense.

Juliet 23 March 2021 15:15

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ay konuyu Hande Yener e bağladı resmen... :d
Lokomotif bey çok efendi düzgün kendi halinde bir beyefendidir ee artık yaşlandı olsun o kadar değil mi? :d

Gold Roger 23 March 2021 15:39

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 278669)
Ay konuyu Hande Yener e bağladı resmen... :d
Lokomotif bey çok efendi düzgün kendi halinde bir beyefendidir ee artık yaşlandı olsun o kadar değil mi? :d

Umarım bir gün Romeo'nu bulunu bulursun @Juliet Hande Yener dedik madem ordan devam edelim sana gelsin


Bahtiyar 23 March 2021 18:52

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Eski ve beyefendi bir kullanici.

Jön TüRk 23 March 2021 21:22

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Aktifliğiyle buralara renk kattı.

Juliet 24 March 2021 04:24

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ben asla bir Romeo arayışında olmadım sn. @Lokomotif hem bilirsiniz romeolar nasıldır....
https://youtu.be/WDpxNp0Ad-Q

--
Jön bey çok nazik bir beyefendi forumun kalitesini yükselten şeyler bunlar!


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.