ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

Regex 08 March 2021 23:09

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Dostum, kankam, sırdaşım, kardeşim. Daha ne diyeyim? Mahmut mu diyem? Since 2008 işte.

Brisingr 08 March 2021 23:55

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Nickini değiştirmeli :p

Regex 08 March 2021 23:59

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Ne olmalı mesela?

Jön TüRk 09 March 2021 00:33

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Başta web olmak üzere her alanda kendisini geliştirmeyi amaç edinmiş,geliştirmiş,aklı başında,her konuda nasıl davranması gerektiğini bilen dostum.Olaylara yaklaşımı,bakış açısıyla mesleğinin de hakkını fazlasıyla veriyor.
Daim olsun dostum.

Kafein 09 March 2021 01:03

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Beyefendi saygılı Ankaralı:) İyidir.

Brisingr 09 March 2021 09:18

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Gezegen kardeşliği

İlkiz 09 March 2021 12:02

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Kar gibi beyazlığını mı, tombalak gözlerini mi yoksa maviş beresini mi sevsem ki karar veremedim;tebessüm;

Brisingr 09 March 2021 16:46

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Çok sevgi dolu

Jön TüRk 09 March 2021 21:06

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Gelişiyle renk kattı.

Brisingr 09 March 2021 21:22

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Kendi resimlerinden şaşmıyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.