![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Dostum, kankam, sırdaşım, kardeşim. Daha ne diyeyim? Mahmut mu diyem? Since 2008 işte.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nickini değiştirmeli :p
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ne olmalı mesela?
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Başta web olmak üzere her alanda kendisini geliştirmeyi amaç edinmiş,geliştirmiş,aklı başında,her konuda nasıl davranması gerektiğini bilen dostum.Olaylara yaklaşımı,bakış açısıyla mesleğinin de hakkını fazlasıyla veriyor.
Daim olsun dostum. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Beyefendi saygılı Ankaralı:) İyidir.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Gezegen kardeşliği
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kar gibi beyazlığını mı, tombalak gözlerini mi yoksa maviş beresini mi sevsem ki karar veremedim;tebessüm;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok sevgi dolu
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Gelişiyle renk kattı.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kendi resimlerinden şaşmıyor
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.