![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok hanımefendi ve şeker birisi bence.;canımsın;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
şepşekerli kahve kivaminda, bol sütlü, bol neşe ve pozitif enerji.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Pek denk gelmedik sanırım ama yorumlarını okuduğumda hemfikir olduğum kişi
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kendi hâlinde sessiz sakin birisi.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bıcır bıcır, kendi kendisiyle dalga geçebilecek kadar özgüvenli ve kendisiyle barışık Bi insan olduğunu düşünüyorum..
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Avatarı kalp ben
Aşk ve gurur filmindendi sanırım Zevkli biri olduğunu düşünüyorum |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bilinen şeyler sorulunca kızdığını (:
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çayı çok sevdiğini ;çy;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Aklı başında, bilgili bunu yorumlarında görüyorum
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İnsanın Gördükçe göresi gelecek bir hanımefendi diye düşünüyorum
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.