ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

Kahve 04 April 2021 17:49

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Çok hanımefendi ve şeker birisi bence.;canımsın;

ave maria 04 April 2021 18:21

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
şepşekerli kahve kivaminda, bol sütlü, bol neşe ve pozitif enerji.

Brisingr 04 April 2021 21:46

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Pek denk gelmedik sanırım ama yorumlarını okuduğumda hemfikir olduğum kişi

Juliet 05 April 2021 00:10

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Kendi hâlinde sessiz sakin birisi.

Pia 05 April 2021 00:22

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Bıcır bıcır, kendi kendisiyle dalga geçebilecek kadar özgüvenli ve kendisiyle barışık Bi insan olduğunu düşünüyorum..

Brisingr 05 April 2021 00:27

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Avatarı kalp ben
Aşk ve gurur filmindendi sanırım
Zevkli biri olduğunu düşünüyorum

Jön TüRk 05 April 2021 00:36

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Bilinen şeyler sorulunca kızdığını (:

Brisingr 05 April 2021 00:41

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Çayı çok sevdiğini ;çy;

İlkiz 05 April 2021 07:02

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Aklı başında, bilgili bunu yorumlarında görüyorum

eLfida 05 April 2021 08:01

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
İnsanın Gördükçe göresi gelecek bir hanımefendi diye düşünüyorum


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.