![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Nişanlı hanım kızımız :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Oyyy çok seviliyor bilir o zaten ... ;askk;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
O da çok seviliyor hem de herkes tarafından çok hanımefendi :gul:
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
bir yerlerde kirmizi renkte gördüm kendisini, yani sanirim. tanimiyorum kendisini ama paylasimci olduğundan eminim.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Benden eski mi? İlk defa görüyorum yani bilemiyorum, kendi halinde ve sakin birisi....
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
evet eskiyim, hatta Juliette nickini de ilk ben kullanmistim burada.
;msn; kullanici adini kiskanmak serbest sanirim dimi en azindan bana. kendisini tanimiyorum, konularda yorumlarini görüp taniyinca daha iyi yorum yapabileceğimi düsünüyorum. |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
çok eskilerden tanidigim ve çok saygi ve de sevgi duydugum kalbi-ruhu güzel insan.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Siyasete ilgisi var,en güzeli de okuyor ve araştırıyor.Körü körüne bir görüşe bağlı değil.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
sohbeti keyifli, duyarlı ve çokca da üsluplu. daha ne olsun dimi jön bey;tripp;
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.