![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Yokluğu olmadığında en çok hissedilen, varlığı varlığında en çok belli olanlardan. Hanımefendiliği ve hakkındaki düşüncelerimi uzun uzun belirtmiştim. Hep iyi ve mutlu olsun.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Dostluğundan hiç bir zaman şüphe duymadığım
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kimseyi kırmayı sevmiyor kalbi çok temiz insan
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
sakin kendi halinde
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Haber ve spor bölümkeri seviyor
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Aktif konu paylaşımı yapan mod
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Çok naif ve güzel yürekli biridir. Konuşmayalı uzun zaman oldu, dilerim iyidir.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Gerektiği yerde gerektiği gibi davranıyor
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Beni o kadar duygulandırdı ki sağolsun gönlü çok güzel bir insan
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Sevdiği insanların kırılmasına dayanamıyor
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.