ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Hakkımda ne düşünüyorsun? (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/11-hakkimda-ne-dusunuyorsun.html)

BegonviL 14 June 2021 21:58

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
iyi niyetli ,duygusal bir yapısı var.

Regex 14 June 2021 21:59

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Kişisel tanışıklığımız hiç olmasa da kaliteden ödün vermeyişiyle aramızda ve yönetimde oluşu bakımından memnun olduğum saygıdeğer biridir.

BegonviL 14 June 2021 22:11

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Düşünceleri ve hayata bakışı pozitif olması insana huzur veriyor.Gerek yazı üslubundan, gerekse yorumlarından kalitesinden ödün vermeyen bir forum liderimizin olması gayet onur verici.

Chen 15 June 2021 03:11

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Duygusallıktan yana değil yanaklarini minciklar bırakırım ;hk;

İlkiz 15 June 2021 20:05

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Seviliyorsun çiçeğim ... ;maia;

Juliet 16 June 2021 21:20

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Bilemiyorum altan bilemiyorum.....

Brisingr 16 June 2021 23:40

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Repliklerimi çaldığını düşünüyorum şuan :)

Juliet 17 June 2021 03:48

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
What? Demekle yetiniyorum şu an....

İlkiz 17 June 2021 07:33

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
Bilemiyormuş... Neyi bilemiyorsun?
İyidir gözükmüyor fazlaca bu aralar

Turan 17 June 2021 09:46

Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
 
İyiki tanımışım diyorum


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.