![]() |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
iyi niyetli ,duygusal bir yapısı var.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Kişisel tanışıklığımız hiç olmasa da kaliteden ödün vermeyişiyle aramızda ve yönetimde oluşu bakımından memnun olduğum saygıdeğer biridir.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Düşünceleri ve hayata bakışı pozitif olması insana huzur veriyor.Gerek yazı üslubundan, gerekse yorumlarından kalitesinden ödün vermeyen bir forum liderimizin olması gayet onur verici.
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Duygusallıktan yana değil yanaklarini minciklar bırakırım ;hk;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Seviliyorsun çiçeğim ... ;maia;
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bilemiyorum altan bilemiyorum.....
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Repliklerimi çaldığını düşünüyorum şuan :)
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
What? Demekle yetiniyorum şu an....
|
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Bilemiyormuş... Neyi bilemiyorsun?
İyidir gözükmüyor fazlaca bu aralar |
Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun?
İyiki tanımışım diyorum
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.