![]() |
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Çok geçmiş olsun @Papatya canım inşallah kısa zamanda geçer ve ssğlığınıza kavuşursunuz.Özellikle annenize dikkat edin gençler kolay atlatıyor.Aklımada gelmişti varya soracaktım sana.
Bu gidişle hepimize gelecek gibi korkuyoruz valla tedbirliyiz ama yinede çözüm değil.Akraba falan hikaye kimse kusura bakmasın gelip gitmesin telle arasın herkes birbirini.Geçecek elbette bu kötü günler. |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Alıntı:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
@Papatya canım çok geçmiş olsun. İnsan gerçekten anlamıyor. Bazen baş ağrısı, bazen halsizlik acaba yakalandım mı diyorsun. İhtimal vermek istemiyorsun.
Rabbim ailene ve sana acil şifalar versin. Umarım en kısa sürede atlatır ve eski sağlığınıza kavuşursunuz. Bir de sonbahar da geldi tam mevsim geçisi ve ister istemez korona olmasan bile bu mevsim geçişleri insanda hava değişikliğinden halsizlik de yapıyor hasta da ediyor. Eylül de vaka artışları bekleniyordu gerçekleşti. Kimse önlem almadı. Dikkat etmeyenlerden dolayı, dikkat edenler bile hasta oluyor. |
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Hic merak etmeyin. Her nefis enfekte olacak.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Kadın bir günde ayrılmış. Ağır geldi tabi işler. Herkes sabredemez :)
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Bitmek bilmeyen sıcaklar.
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Yinemi uğraşıyorsunuz burayla ne diyim yapan parmaklarınıza :nee:
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
Yinemi yazılmıyor yoksa denedim
|
Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
İçim daraldı, bir çay iyi gelecek.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:06. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.