ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   İçindeki cümleyi söyle.. (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/3-icindeki-cumleyi-soyle.html)

Jön TüRk 19 September 2020 13:23

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Çok şükür.

ares29 19 September 2020 14:05

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 246676)
Ne diyelim ki çok geçmiş olsun bu gidişle her eve girecek gibi

teşekkür ederim

eğer gerçekten varsa ki ben hala inanmıyorum, zaten herkeste var
bu sabah test yapıldı bakalım sonuç ne olacak
onlar ne derse ona inanıyoruz
pozitif dedikleri kişiyle negatif kişi arasında hiç bir belirti farkı yok o yüzden inanmakta güçlük çekiyorum

İlkiz 19 September 2020 14:22

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Arkadaşımda oldu evet doğru diyorsun evde yedi içti pazartesi işe başlayacak hiç bir şeyi yok görünürde ama bu herkeste aynı değil kan grubu A olanlar en etkilenenler bu kanıtlandı

Kuzey 19 September 2020 15:16

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 246727)
Arkadaşımda oldu evet doğru diyorsun evde yedi içti pazartesi işe başlayacak hiç bir şeyi yok görünürde ama bu herkeste aynı değil kan grubu A olanlar en etkilenenler bu kanıtlandı

Benim kan grubum ;uzgn;

Regex 19 September 2020 15:48

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Yeni projeler peşindeyiz. Umarım istediğimiz gibi devam eder.

Turan 19 September 2020 16:12

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Ben bu aralar pek keyfim yok inşahlah geçer

Beatrice 19 September 2020 19:48

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Dünden razıymış

İlkiz 19 September 2020 20:14

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Güzel bir gündü

Gold Roger 19 September 2020 20:40

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Kaçan balık büyük olur derlerde, bence içinde merakta var nasıldı diye :D

angie 19 September 2020 20:44

Cevap: İçindeki cümleyi söyle..
 
Alıntı:

hihaho Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 246039)
Chrome tarayicisinin son guncellemesi ile forumlarin editor(cecap yazma paneli) kisimlari hasar gordu diyebilirim. Umarim bir sonra ki guncelleme ile duzeltilir. Ben de bazen sorun yasiyorum.

Telefondan ve safariden giriyorum. Onda da mı aynı sorun var ki?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.