menemen yapayım ben
Arkadaşım evlenecek Allahın izniyle haftasonu. Düğünü de bi dahaki ay sanırsam. 40 bin takıya verdiler geri kalanıyla evi tadilat ettir, onu al bunu al salon tut gitti. Tatile gitmeyi iptal ettik para yok şu an diyor. O takı da onlara kalacak ama taksit sıkıntısı çekecekler ve istedikleri gibi olmayacak her şey. İnsanlara bu yükleri neden yüklüyorsunuz ?