Sohbet kısmını bulamadım buradan söyleyeyim @Oğuzhan daha ziyaretçi mesajlarına cevap verecek kadar çapım yok mesaj sayım yetmiyormuş iyidir senden naber![]()

http://www.forumdenizi.com/forumdeni...bet-odasi.html
Sohbet kısmını bulamadım buradan söyleyeyim @Oğuzhan daha ziyaretçi mesajlarına cevap verecek kadar çapım yok mesaj sayım yetmiyormuş iyidir senden naber![]()

Sohbet kısmını bulamadım buradan söyleyeyim @Oğuzhan daha ziyaretçi mesajlarına cevap verecek kadar çapım yok mesaj sayım yetmiyormuş iyidir senden naber![]()
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-