ben şikayetçiyim ama @Regex...
bu renge uygun avatar bulamıyorum, biraz tatlış şeyler lazım.
turuncu ve lilalı da isterim isterim.
giderim bak...
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
ben şikayetçiyim ama @Regex...
bu renge uygun avatar bulamıyorum, biraz tatlış şeyler lazım.
turuncu ve lilalı da isterim isterim.
giderim bak...
Arkadaşlar rüyada falan değiliz değil mi? Melo gerçekten giriş-çıkış yapmak yerine hani böyle bildiğin geldi, önce kendi doğum gününe, sonra benim doğum günüme ve sonra da buraya bunu yazdı? Ben inanmıyorum da. @Oğuzhan beni bi cimciklesene.
@Melodram bakayım ben sana avatar![]()