Sevgili bilgisayarım; neden il dışından Wi-Fi ile bağlantı sağlayınca tarihini 1 Ocak 2002'ye, saatini de 16:40'a döndürdün? Dün akşam 31 Aralık 2001'den başladık aslında. Hani default tarih olan 1 Ocak 1970'e dönseydin tamam da 31 Aralık'ın, 2001'in esprisi ne? Eğer zaman makinesiyle geçmişe gideceksek ben 2001-2002'den başlamaya fitim. Bu bir subliminalse eyvallah. Anlaştık. Ama @extremist'i de yanıma isterim. 2001'den alarak 9 yaşından tekrar başlayalım. Kabulüm. Varsa öyle bir plan bir an önce gerekli işlemleri yapalım. Yoksa da bana tarih-saat ayarlatmadan kendin düzel lütfen. Oyalama beni.

3909Beğeni(ler)








Ancak şöyle bir sıkıntımız var. Hafızalarımız silinmeyecek. Yani bugüne kadar hatırlayacağız ki, yaşanmasını istediğimiz güzel anıları yeniden yaşayıp yaşanmaması gerekenlerin önüne geçeceğiz. ^^


Normal