Seninle her şey gibi o da güzel olurdu. [emoji14] Ancak şöyle bir sıkıntımız var. Hafızalarımız silinmeyecek. Yani bugüne kadar hatırlayacağız ki, yaşanmasını istediğimiz güzel anıları yeniden yaşayıp yaşanmaması gerekenlerin önüne geçeceğiz. ^^