@
Deniz @
Regex
Ben bu bayramı çok seviyorum.
Katliamdan kasıt kurbanlıklarsa katılmıyorum.
Eğer bu konuda gerçekten hayvan seversek ozaman asla et yemeyeceğiz. Deri hiç birşey kullanmayacağız.
Üzerinde saf deri kayış varken, ayağımda saf deri ayakabı varken, aracım saf deri döşeme kaplıyken bu konuda duyar kasamam.
Tüm canlılar değerlidir, Allah hepsini yaşam hakkını savunmamızı ister.
Bugün keşmir ve Suriyede 10 larca kişi katledildi...
Bunada duyarlı olmalıyız.
Hayvan katliamı ile hayvanın yenmek için kesilmesi ayrı şey. Onları yaratan Allah onları yeme iznide veriyor. Besin zinciri bir hakikattir.
İnsan ve hayvan katliamın hayır....
Ama mesela çocuk tecavüzcüsünü idam etmek bir katliam değildir...
Sevgi ve saygılarımla...
Bayramınızı şimdi kutlamayacam. Bayramda ayrıca mesaj atıcam
@
Deniz bacım bayramda brnim şekerimi unutma