![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Uzakta olmak iyi olucak.
|
Cevap: Karalama Defteri
Açken bambaşka bir insana dönüşüyorum. Ciddi boyutta tehlike arz ettiğimi söyleyebilirim. Nasıl kıracağım bu durumu hiçbir fikrim yok.
|
Cevap: Karalama Defteri
Alıntı:
|
Cevap: Karalama Defteri
Büyük olmak iyidir, insan olmak daha iyidir.
dimi yani .. |
Cevap: Karalama Defteri
İnsanın yüreğindeki yükü
hiç bir mizan taşıyamaz… |
Cevap: Karalama Defteri
Alıntı:
|
Cevap: Karalama Defteri
Haklı,
Herkes kendi derdinde ya Bir ben mi varım bu dünyada? |
Cevap: Karalama Defteri
https://i.imgyukle.com/2019/10/10/ExzgxQ.jpg
İnsanlar, savaşın ne olduğunu, ancak bittiği zaman anlarlar.. |
Cevap: Karalama Defteri
Bu ödemeler bittiği gün, öldüğüm gün olur sanırım
Dimi? |
Cevap: Karalama Defteri
Güzel huydur vazgeçmek,
Kendini vazgeçilmez zannedenden.! |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.