![]() |
Cevap: Karalama Defteri
[IMG]*********************f/7ThT0r.jpg[/IMG] |
Cevap: Karalama Defteri
[IMG]*********************f/dpGOPp.jpg[/IMG] |
Cevap: Karalama Defteri
Hayvanat bahçesinde gözlerim her zaman kanguruları arar ve biraz şanslı olup bir koala görebilmeyi dilerim.
|
Cevap: Karalama Defteri
Depresyona ramak kala sorsan bişeyi yok
Ama farkediliyor Sen böyle değildin Düzel artık Kabullenemediğinin farkındayım Sen de farkındasın Bence boşalt içini itiraf et Haykır bağir çağir ağla Neyi atlatamadın kı? Hepimizin yaraları var Bırak kabuk tutmadan önce yeterince kanat onu İçinde hiçbir cerehat kalmasın |
Cevap: Karalama Defteri
Bir yerde okumuştum..
"Tepeden tırnağa Yaralısın.. Sevmek senin neyine.." Yazıyordu. "Kalbime" kazımak istedim bu cümleyi.. Çok dokunmuştu.. |
Cevap: Karalama Defteri
Bir yerde okumuştum..
"Tepeden tırnağa Yaralısın.. Sevmek senin neyine.." Yazıyordu. "Kalbime" kazımak istedim bu cümleyi.. Çok dokunmuştu.. |
Cevap: Karalama Defteri
Kendi ilgi açlığınızı gidermek için,
Kimsenin şefkât , Barınağını yerle bir etmeyin… |
Cevap: Karalama Defteri
Yaşıyor olmakta bulunduğumuz yılın ismi 2019. Yaşadığımız dönemin saymakla bitmeyen saygısızlıkları sebeplerinden, karakterini bozmayan insanlarla karşılaşan kişilerin, kendilerine gösterilen doğal saygıyı hep bir çıkar duygusu biçiminde düşünmesi, iki tarafı da haklı gösteren bir yargı sonucu haline müsaittir. Her türlü insan karakterine faydalı bir tavsiye vermek gerekirse; herhangi bir konuya suskunluğunu oturtmak isteyen kişi, sessizlik dinlemeyi alışkanlıkları arasına iliştirmeli. Çünkü az kaldığına inanmaktan vazgeçmediğimiz ömür çeyreğinde, bir gelecek dolusu hedefe yahut hayale, bir gece dolusu rüya içirmekten ibaret oluyor bazen nefeslerimizin yorgunluğu. Hali hazırda olan beyinlerimizin düşünceleri çekmecelerine düzenli yorulmuyoruz. Sadece istekli yorgunluklarımızın seyri uzun tecrübe tiyatrosunda, vicdani arsızlıklar geçiştirmeceli hecesiz suskunluklarımıza, boşvermek sınıfında çağ atlatan sabrımızla, doğru kalbe en derin yüksekten atlayacak sadeliğimiz var. Fakat yorgunluğumuzun hangi adresidir, kalbimizde kurumayan hatıralarla yeni fotoğraflara gülümseyen pozlar vermek, bulamayız. Doğru bir sapak mı bu kurtuluş sandığımız kaçış, bilemeyiz. Ama ‘ ları demli açıklamalarımızda “ hiçbirşey olmamış gibi demek “ çok soğuk insan hayatına. Sabrımız haddini dolduran “ neden böyle “ sorularına terbiye ezberletirken, alışkın olmalıyız, kalbimizden beynimize yürüyen hatıralar baskınlarına. Sonradan bilinen kıymetin telafisi olmayacağını bilerek, kusura nasıl bakacağımızı bilmeliyiz en azından. Bu dünyanın felsefik gerçekliğinin yanına bir artı koyarak, edebi anlamlarındaki doğruları topladığımızda, sonucundaki matematiği vicdanımıza bölerek nasıl bir insan olmamız gerektiğini anlamamız ya da anlatmamız zor olmayacaktır... |
Cevap: Karalama Defteri
Anne olmak
SABIRLI OLMAYI; "Baban eve gelsin, sen görürsün" HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI; "Eve vardığımızda ben bilirim s...ana yapacağımı" DİYALOG KURMAYI; "Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!" "Ne söyliyeyim anne?" "Sus!! Bana cavap verme!!!" TIP BİLGİLERİNİ; "Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvericeksin, görüceksin gününü" OLGUN OLMAYI; "Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin." GENETİK BİLGİLERİ; "Sen de o lanet olası babana çektin." BİLGELİĞİ; "Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman." ve... ADALETİ; "Bir gün senin de çocukların olucak. inşallah onlar da sana senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar..." |
Cevap: Karalama Defteri
Allah senin bazı planlarını yıkar.
planların seni yıkmasın diye.. s a b r e t |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.