![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Keşke hep olduğu gibi görünse insanlar , çıkarsız menfaatsiz
Güzel olmaz mı . Yol uzun yolcu yolunda gerek .. |
Cevap: Karalama Defteri
Bir gün gelecek
“ Bu da geçti Hamd olsun ” diyeceğiz İnşaAllah. Az daha sabır .. |
Cevap: Karalama Defteri
"İlk kez şiir yazmak geldi içimden. Kocaman bir bardağa çay koyup defterimi açtım ve saatlerce kafa patlattım. “Nerede buluşursak buluşalım sen yoksun” dizesinden başka tek sözcük bile yazamadım."
|
Cevap: Karalama Defteri
Allah'ım biri komşularıma okullarının tatil olmasının sebebinin onların daha rahat ve daha geç saatlere kadar akşam oturmaları düzenlemesi olmadığını söylemeli.
|
Cevap: Karalama Defteri
Çok kötü ya herkesin evinde yan gelip yatması.. tatil bazıları için var oluyor bu haksızlık
|
Cevap: Karalama Defteri
Yine geçti zaman
|
Cevap: Karalama Defteri
Keşke gençler yaşlılara daha saygılı olsa hele bu günlerde çok dalga geçiliyor yapmayın lütfen
|
Cevap: Karalama Defteri
Az az ölüyoruz her gün,
Yağmurdan, havadan söz eder gibi. //Cahit Zarifoğlu |
Cevap: Karalama Defteri
Her sabah işe giderken gökyüzüne bakıp, havayı içime çekerdim,
Yaşadığımı iliklerime kadar hissederdim... Özledim! Bir daha ne zaman gökyüzüne bakabileceğim, Bir daha ne zaman alıp başımı gideceğim, Feribota bineceğim... Hiçbir şeyi ertelememek lazımmış, Aklına estiğinde gitmek lazımmış. Erteledim daha sonra giderim, şu işleri de hallederim derken... İş ev arasında tıkılıp kaldım. En sonunda, tamamen eve tıkıldık! |
Cevap: Karalama Defteri
Susmanın kalesine sığınıyorum.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.