![]() |
Cevap: Karalama Defteri
İnsanın içinde öyle bir şey var ki ;
Ona kimse dokunamaz ! Adına “Umut !” diyorlar …! |
Cevap: Karalama Defteri
Bu aralar yine çok rüya görüyorum.
|
Cevap: Karalama Defteri
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır.
-Zülfü Livaneli |
Cevap: Karalama Defteri
;çy; |
Cevap: Karalama Defteri
Size şunu söylemeliyim, duygularınızı şişelere doldurup durmaya sabır denmez.
Aslında biriktirdiğiniz şey barut tozudur, ve en sonunda da patlar. . ! |
Cevap: Karalama Defteri
"Ben senin resmine değil de sana aşık olsaydım o zaman ne olacaktı? |
Cevap: Karalama Defteri
Bir söz insanın neresinden doğar dersiniz? Dilinden mi, yüreğinden mi, aklından mı? Düşlerinden mi yoksa gerçeğinden mi? Ve kaç kapıdan geçip yerini bulur bir başka insanda?
|
Cevap: Karalama Defteri
Ritüel diye bir film izlemiştim kız kardeşimle geçenlerde. 2.5 saatimi geri versinler
istiyorum hala.:hıh: |
Cevap: Karalama Defteri
Hayatımın her günü mutluluk ve sevgiyle dolu.
|
Cevap: Karalama Defteri
Gerçek bir lider lazım...
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.