![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Benim egom dover abi, net. Iki pozitif olduk falan. Demek ki saygi da hak edilmesi gerekiyor benim hayatimda. Bunu anlamak zor olmadi ama test etmek guzel deneyim.^^
|
Cevap: Karalama Defteri
Hihaho
|
Cevap: Karalama Defteri
…Ama kişi, kendi duygularının çeperlerine kadar doldurduğu bir dolabın içinde ne yana kaçabilir.
|
Cevap: Karalama Defteri
Çok yedik be ya
|
Cevap: Karalama Defteri
Kendi yükseğinden düşersin genelde, uçurumlar yoktur. Kimi ne kadar yükseğe koyduğun vardır ve seni ne kadar yüksekten attıkları.
|
Cevap: Karalama Defteri
Birini ittikten sonra kimin tuttuğu ile ilgilenmek vizyonsuzluktur.
|
Cevap: Karalama Defteri
Resmen erkenden uyur oldum
|
Cevap: Karalama Defteri
Forumlarda beni tanıyanlar hala Narsinha diyor.
Lokomotif nickini de kullandım ondan sonra. O nicke bile pm atarken Murat veya Lokomotif demedi çoğu. İsmimi insanlar sanalda Narsinha gibi kullanıyorlar. Benim aklıma fazla gelmiyor Narsinha, yalan yok hatırlatılmazsa. Belki de insanların hafızalarına o nickle kazındım, bilmiyorum. Ve sonra bugün şuna kanaat getirdim bu konuda. Her şey aslında bir şeye vesile. Hayat sana bir şeyi hatırlatmak istediğinde basit bir şekilde de yapabiliyor bunu, isterse seni şaşırtarakta gerçekleştirebiliyor. https://resimyukle.link/img/aJ2Rh.jpg Bu arabanın kime ait olduğunu bilmiyorum. İyi ki de seni ben gördüm Narsinha görse, arabayı kıskanmasa bile plakayı kıskanırdı dedirterek hayat bana reelde de Narsinha'yı hatırlattı.;kıskıs; Bu arada arkasında da 34 FD bir plaka vardı ahahaha :D Forumdan bir yöneticinin aracıysa ifşa etmiş olmayım diye onu çekmedim :D |
Cevap: Karalama Defteri
Şimdi kim yemek yapacak pöööffff
|
Cevap: Karalama Defteri
Çok güzel bir rüyaydın.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.