ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Forum Oyunları (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/)
-   -   Karalama Defteri (https://www.forumdenizi.com/forum-oyunlari/4-karalama-defteri.html)

Dizzy 11 April 2021 15:54

Cevap: Karalama Defteri
 
Önce hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor sonra bir daha asla başlanamazmış gibi. İkisi de büyük yanılgı ama birincisi biraz da aptallık.

İlkiz 11 April 2021 17:28

Cevap: Karalama Defteri
 
Resimleri özenle seçenleri, mesajları dikkatle yazanları, en ince ayrıntıya dikkat edenleri, ses vurgusuyla veyâ bir bakışla başkalarını anlayabilenleri, her şey üzer..

Gold Roger 11 April 2021 18:01

Cevap: Karalama Defteri
 
Sözde hafta sonu sokağa çıkma yasağı var, kimsenin uyduğu yok.
Çoluk çocuk herkes dışarda ve çoğunda maske yok.
Sokağa çıkma yasakları ilk geldiğinde böylemiydi, insanlar korkuyordu.
Caddeler, sokaklar bomboş oluyordu.
Kapanmalar bu şekilde olacaksa bence hiçbir anlamı yok.
Pozitif olmak isterdim ama o kadar negatif şey gördüm ki bugün, sıfıra bile varamadım.
Bu şekilde devam ederse vay halimize diyorum.
Allah sonumuzu hayır etsin.

İlkiz 12 April 2021 07:22

Cevap: Karalama Defteri
 
Sır verilen her insan sakar'dır

Gün gelir düşürür dilinden ...

Gold Roger 13 April 2021 12:23

Cevap: Karalama Defteri
 
Dün gece ne güzel hastalıktan sonra ilk defa güzel bir şekilde uyuyordum.
Kapı çaldı ve uyandımya hafif bir sinirlendim, yalan yok.
İçimden yönetici aidat toplasa hafta sonu gelir ve bu saatte gelmez diyorum.
Ve kapıyı açıyorum üst komşum "Polis Bey" beni şikayete gelmiş.
Komşu çok ses yapıyorsun, üst katta duramıyoruz demez mi.
Uyandırıldığım için sinirliydim hafifte olsa ama böyle bir sebebi de duyunca sinirlerim tavan yaptı.
Beni gerçekten tanıyan insanlar bilir, normalde çok sakin ve anlayışlı bir insanım.
Ona cevabım şu oldu: Hastayım ve 2.80 yatıyorum, televizyon bile açık değil ve evde benden başka kimse yok.
Sence nasıl ses yapabilirim dedim.
Öyle mi yanlış eve geldim o zaman özür dilerim, geçmiş olsun, kusra bakma yan binadandır o zaman gidip onu uyarayım dedi.
Arkasını döndü tam gidiyorken yan binaya, sert bir ses tonuyla bende teşekkür ederim dedim.
Yönünü bana döndü ve niçin dedi.
Bu aralar yapmadığınız bir şey için dedim.
Sürekli olarak akşamları eşinizi ve çocuğunuzu dövüyordunuz ve ben seslerden alt katta duramıyordum, asıl seslerden şikayetçi olması ve kapınıza dayanması gereken kişi bendim dedim.Hatta farkındamısınız bilmiyorum ama bazen bunu o kadar abartıyordunuz ki ben polis çağırmamak için bu durum karşısında kendimi zor tutuyordum dedim.
Adam kıpkırmızı oldu söylediklerim karşısında ve yan binaya da gitmekten vazcayıp evine gitti.
Kapıyı kapatırken şunu söyledim kendime, uyansan da buna değdi Murat.

İlkiz 16 April 2021 21:21

Cevap: Karalama Defteri
 
Bazen dışa dönük olmak berbattır, çünkü insanlar ne yaparsanız yapın olumsuz nedenler görmeye devam eder ve bazı insanların canlı ve mutlu doğduğunu anlamazlar.

Eylül 18 April 2021 12:10

Cevap: Karalama Defteri
 
Sizi kaybetmek gibi bir derdi olmayan insanları kazanmak için bir ömür tüketmeyin.

İlkiz 18 April 2021 14:41

Cevap: Karalama Defteri
 
Kendini tamir edemeyen bunun hıncını başkasını tahrip ederek çıkarıyor. Saldırmak çoğu defa kendini saramamanın tezahürü..

Gamer Queen 18 April 2021 17:07

Cevap: Karalama Defteri
 
Birtakım tavşan dağ meselesi.;hııçok;

İlkiz 23 April 2021 07:48

Cevap: Karalama Defteri
 
Hepimizin, gün gelip de düşüp parçalanmaktan kendimizi güçlükle alıkoyduğumuz bir uçurumumuz var galiba..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.