Sen foruma ısınana kadar çaylarımız soğumasın daSoğumadan içelim, teşekkür ederim ^^ @extremist'in telefonu bozulduğu için birkaç gün seyrek gelebilecek, o yüzden onun adına da teşekkür ettim. Çayını da soğur falan diye içsem mi acaba?
![]()

Bir çay da @Arthuil yeğenime gelsin madem öyle.

734Beğeni(ler)


Soğumadan içelim, teşekkür ederim ^^ @







Hybrid-Şeklinde