extremist Nickli Üyeden Alıntı
Olur ablacııım.

Çıktı sevdiğim bey yolda, ben birazdan çıkacağım..

Çok fena heyecanlıyım yaa
tahmin ediyorum canım
hayırlı yolları olsun kardeşimin de