Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Atari ise Super Mario'ya selam.
İşte bu (:

Doğru cevap,prosedür gereği sıradaki konu sende ablacım. (Bir iki oyunda prosedürü bilmeden çiğnedim ama kusura bakmasın arkadaşlar (: )