![]() |
|
Cevap: Tantuni
Her şeyi geçtim, tavuk tantuni denen bir rezalet var, onu ne yapacağız. Ciddi ciddi adamlar tavuk tantuni diye, tantuni satıyorlar.
Yahu o tantuni değil, bildiğin tavuk kavurma, tavuk sote anasını satayım :). Gerçi fakirleşen, alım gücü düşen, kriz ile boğuşan ülkelerde olağan bir durum ama bana hep garip geliyor bu durum. Ben hayatımda bir yerde yemiştim hakkı ile yapan. Tok olmama rağmen, 2 dürümü gömmüştüm. Ondan sonra defalarca yedim ama dürümü zor bitirdiğimi bilirim. Yukarıda dendiği gibi, iyi yapan bir yer bulursanız, tok olsanız bile 2-3 dürüm yersiniz. Ayrıca en son bir yerde yedim. El kadar dürüm veriyor utanmaz herifler!!. |
Cevap: Tantuni
Oo iyi yerim
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:29. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.