![]() |
|
Tantuni
Mersin'in meşhur yöresel yiyeceği. Ben tantuniye tantuni demem Mersin'de yemezsem. Dünyanın en harika ekmek arası. Fırından yeni çıkmış lavaş ekmeği ile harika oluyor.
|
Cevap: Tantuni
Her şey yerinde güzel ya. Ben yerinde yemiştim. Çakmaları aynı tadı vermiyor. ;sanane;
Bu arada tavuklu tercihimdir. |
Cevap: Tantuni
ya zaten açım :)
|
Cevap: Tantuni
Mersin'in bir milim dışına çıksan bile Mersindeki tadı vermiyor.
Enfes bir şey ya Başka şehirde yedim. Hiç yapmadığım, bilmediğim halimle yapsam benimki daha çok tantuniye benzer. Yedin mi et yiyeceksin. |
Cevap: Tantuni
Olsa da yisek be
|
Cevap: Tantuni
Ankara Sakarya caddesinde bı yer vardı ,bı ablamiz yapardı enfesdi . Kapandı yiyemez olduk.
|
Cevap: Tantuni
Hakkıyla yapılırsa harikaaa bir lezzet. |
Cevap: Tantuni
Uuff olsa da bir güzel yesem :/
|
Cevap: Tantuni
Canım da çekti şimdi .)) Olsa da yesek.p
|
Cevap: Tantuni
Bir Mersinli olarak pek tercih ettiğim bir yemek değildir. Yerim ama "olsa da yesek" demem. Kebap türlerini tercih ederim.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:41. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.