![]() |
Cevap: Msn var mı?
Çok eski zamanlardı be..
Şimdi vatsap instagram var mı diyoruz |
Cevap: Msn var mı?
Alıntı:
|
Cevap: Msn var mı?
Alıntı:
|
Cevap: Msn var mı?
Alıntı:
|
Cevap: Msn var mı?
Alıntı:
|
Cevap: Msn var mı?
Ohhooo kaldımı msn :)
|
Cevap: Msn var mı?
Keşke yine olsa ..
|
Cevap: Msn var mı?
mesene de konuşmayı özlediğim doğrudur
oyun da vardı oyun oynardık ah be |
Cevap: Msn var mı?
Tarih oldu artık sykpe var mı deniyor (.
|
Cevap: Msn var mı?
Güzel zamanlardı daha saflık güzel duygular vardı,,, msn olaydı iyiydi,,, :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.