ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Msn var mı? (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/13564-msn-var-mi.html)

Farkedmez 16 July 2019 12:37

Cevap: Msn var mı?
 
Çok eski zamanlardı be..
Şimdi vatsap instagram var mı diyoruz

Regex 16 July 2019 16:00

Cevap: Msn var mı?
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 73030)
Çok eski zamanlardı be..
Şimdi vatsap instagram var mı diyoruz

Bende MSN vardı, onlar yok. :D

Farkedmez 16 July 2019 16:03

Cevap: Msn var mı?
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 73130)
Bende MSN vardı, onlar yok. :D

teknolojiden anlayıp anlamıyormuş gibi yapanlardansın kanka sen ;dis;

Regex 16 July 2019 16:05

Cevap: Msn var mı?
 
Alıntı:

Rorschach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 73131)


teknolojiden anlayıp anlamıyormuş gibi yapanlardansın kanka sen ;dis;

Biz; forumlarla büyüyüp forumlardan vazgeçemeyen o efsanevi nesiliz kanka. ;dis;

Farkedmez 16 July 2019 16:06

Cevap: Msn var mı?
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 73132)
Biz; forumlarla büyüyüp forumlardan vazgeçemeyen o efsanevi nesiliz kanka. ;dis;

bizde vazgeçmedik ama ordayız :D

Qasem 16 July 2019 18:52

Cevap: Msn var mı?
 
Ohhooo kaldımı msn :)

eFuL!m 16 July 2019 19:18

Cevap: Msn var mı?
 
Keşke yine olsa ..

Brisingr 25 August 2019 01:15

Cevap: Msn var mı?
 
mesene de konuşmayı özlediğim doğrudur
oyun da vardı oyun oynardık
ah be

Gece 25 August 2019 01:52

Cevap: Msn var mı?
 
Tarih oldu artık sykpe var mı deniyor (.

sükutu-ezber 25 August 2019 10:10

Cevap: Msn var mı?
 
Güzel zamanlardı daha saflık güzel duygular vardı,,, msn olaydı iyiydi,,, :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:42.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.