![]() |
Cevap: Msn var mı?
Ah msn ahhh.
Özleniyorsun. |
Cevap: Msn var mı?
|
Cevap: Msn var mı?
Eski gunleri cok ozluyorum guzel dostluklar vardi.:(
|
Cevap: Msn var mı?
|
Cevap: Msn var mı?
Yeni mesaj geldiğinde alt sekmede turuncu turuncu olunca ne sevinirdik )))
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.