ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   14 Şubat (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/22522-14-subat.html)

Tomris 23 August 2019 01:35

14 Şubat
 
Sevgilisi olmayanların matem günü.

Regex 23 August 2019 01:39

Cevap: 14 Şubat
 
Sıradan bir gün. Satıcılar güzel para kırıyor, orası ayrı.

Melodram 23 August 2019 01:40

Cevap: 14 Şubat
 
Ekmeği bölüp de yemek varken, rezervasyonla güller içinde yemek ne saçma. Ekmek aynı ekmek :p
Kapitalist dünyanın minnoşçulukları.

Qasem 23 August 2019 02:21

Cevap: 14 Şubat
 
Öyle bir gün varmıymış :)
Ne için kim için.?

Ben kapitalist sermayenin bir kurbanı olmayı red ediyorum... :)

Ha birde 14 şubat sadece erkeklerin kadınları mutlu etmek için hediye aldığı gün olarak anabiliriz :)

Melodram 23 August 2019 02:22

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98023)
Öyle bir gün varmıymış :)
Ne için kim için.?

Ben kapitalist sermayenin bir kurbanı olmayı red ediyorum... :)

Ha birde 14 şubat sadece erkeklerin kadınları mutlu etmek için hediye aldığı gün olarak anabiliriz :)

Siz erkeklerde ne mağduru oynadınız ama yıllardır, kadınlarda alıyor korkmayın :p Karaca'da 3 al 2 öde falan oluyor çok avantajlı :D

rainbow6 23 August 2019 02:25

Cevap: 14 Şubat
 
14 Şubat günü şöyle bir sorun var. Genelde kadınlar bir şey bekler. İyi de teknik olarak kadın olarak sen de sevgilisin. Sen niye süpriz yapmıyorsun da hep karşıdan bekliyorsun. İşin ilişki yönü bu :D. Gerçi hediye alıp, almamayı bırakın, bu hediyeyi niye aldın veya niye bugün özel bir şey yapmadın diye ayrılan, kavga eden bile var. Direk radyasyon görmüş gibi kaçmak lazım öylelerinden :).


Ayrıca çoğu kişinin dediği gibi, kapitalist düzenin bir ürünü. Ne yani, 14 Şubat günü sevgili olarak gününde, diğer günler senin/sizin gününüz değil mi :).


not: anı yaşamak lazım. özel günlere takıntı yapmak boş iş.

Qasem 23 August 2019 02:29

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Melodram Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98029)


Siz erkeklerde ne mağduru oynadınız ama yıllardır, kadınlarda alıyor korkmayın [emoji14] Karaca'da 3 al 2 öde falan oluyor çok avantajlı :D

Ba ba ba ba itiraf diye buna denir :) kendinize / pardon bize alacağınız hediye yine size hizmet edeceği için onu hesiye kategorisine koymuyoruz :)

Abooo hem hesiye almayın hemde gün istediğiniz gibi geçmese fırça atın Allahtan reva mı

Qasem 23 August 2019 02:30

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98031)
14 Şubat günü şöyle bir sorun var. Genelde kadınlar bir şey bekler. İyi de teknik olarak kadın olarak sen de sevgilisin. Sen niye süpriz yapmıyorsun da hep karşıdan bekliyorsun. İşin ilişki yönü bu :D. Gerçi hediye alıp, almamayı bırakın, bu hediyeyi niye aldın veya niye bugün özel bir şey yapmadın diye ayrılan, kavga eden bile var. Direk radyasyon görmüş gibi kaçmak lazım öylelerinden :).


Ayrıca çoğu kişinin dediği gibi, kapitalist düzenin bir ürünü. Ne yani, 14 Şubat günü sevgili olarak gününde, diğer günler senin/sizin gününüz değil mi :).


not: anı yaşamak lazım. özel günlere takıntı yapmak boş iş.

Canım bizi kollarına taktıkları cüzdan olarak gördükleri için doğaldır... :)

Anı yaşamayan yaşıyorum demesin...

Melodram 23 August 2019 02:33

Cevap: 14 Şubat
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 98035)
Ba ba ba ba itiraf diye buna denir :) kendinize / pardon bize alacağınız hediye yine size hizmet edeceği için onu hesiye kategorisine koymuyoruz :)

Abooo hem hesiye almayın hemde gün istediğiniz gibi geçmese fırça atın Allahtan reva mı

Karaca giyim markası olan yalnız, tencere tava almak için 14 Şubat'ı beklemeyiz :D

Kuzey 23 August 2019 02:37

Cevap: 14 Şubat
 
Hiç kutlamadım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:37.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.