Şeyma Subaşı'nın yaşantısını anlatan kitap.
Bu kitabı gerçekten merak edip okuyan var mıdır? merak konusu.
Alıp okuyan var mı onu bile merak etmiyorum çünkü " ne var yaaa kadın hayatını yazmış " diyene de denk geldim ve evet güç de olsa ağzına vurmamak için kendimi zor tuttum.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Ben bu konu üzerinde @Melodram hanımefendinin engin ve derin analizlerini okumak isterim!
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Sadece Şeyma olabilmesi için bile önce Şeyma Ilıcalı olabilmesi gereken, gezmesini takılmasını eğlenmesini bilen ama maalesef birçok insanı kötü etkileyen, bomboş bir insan. Dj ve festival adlarını bilip, biraz İngilizce konuşuyor diye dolu dolu bir insan olmuyor maalesef. Bir tane konuşmasına denk gelmiştim 10 cümle kurduysa, her cümlede 5 kelime varsa her kelimenin arasında ''hani'' diyordu. Hani hani hani. Kendini ifade bile edemiyor ama nafakası da yetmiyor demek ki, bu yola başvurmuş.![]()
Alan da alıyor maalesef, Cüneyt Özdemir'in videosunu izleyip eğlenelim bence kitapla ilgili.